Skader i veibanen etter graving
Jeg ønsker å melde fra om farlige hull i veibanen og skarpe tverrgående asfaltkanter etter graving i Dronningveien. Hullene utgjør en risiko for både motorsyklister, syklister og bilister.
Samtidig mangler oppmerking av gangfelt i veibanen i hele Dronningveien, noe som gjør trafikken ekstra uoversiktlig og trafikkfarlig, særlig for barn som vi prøver å lære å følge trafikkreglene.
Jeg ber om at dette utbedres så snart som mulig.
Ny